Anunt privind licitația publică pentru spațiul în suprafață de 11,00 mp situat în clădirea CASE SA
08.03.2021
1.Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de email, persoana de contact: Consiliul Județean Caraș-Severin, cu CIF 3227890, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin, telefon: 0255228864, fax: 0255/228863, email:cjcs@cjcs.ro, persoana de contact: Alexandru Crina.
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea imobilului care urmează să fie închiriat: se scoate la licitație un spațiu în suprafaţă utilă totalăde 11,00 mp., situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 7, etajul I, județul Caraș-Severin, pentru destinaţie - spaţiu de birouri, aflat în domeniul public al Județului Caraș-Severin și în administrarea Consiliului Județean Caraș-Severin.
Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G. nr.57/2019 și conform Hotărârii Consiliului Județean Caraș-Severin nr.165 /31.08.2020.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentațiase poate obţinede laConsiliul Judeţean Caraş-Severin.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Direcția Generală Financiar Administrativă - Casieria Consiliului Judeţean Caraş–Severin, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, potrivit prevederilor O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei, se poate achita cu numerar la Casieria Consiliului Judeţean Caraş – Severin.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 31/03/2021, ora 15.30.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data limita de depunerea ofertelor: 06/04/2021, ora 15.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin. parter, registratura Consiliului Judeţean Caraş – Severin.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 07/04/2021, ora 11.00, Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr.7, etaj III, sediul Direcţiei Patrimoniu a Consiliului Judeţean Caraş–Severin.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de email ale instanței competente în soliționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Caraș-Severin, cu sediul în Reșița, Strada Horea, nr. 2-4, telefon:0255/213304, email: ecris.115@just.ro.