Anunț pentru închirierea, prin licitaţie publică, a unui spaţiu în suprafaţă utilă totală de 17,85 mp., din imobilul situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 7, etajul II, judeţul Caraş-Severin, aflat în domeniul public al Judeţului Caraş- Severin şi în administrarea Consiliului Judeţean Caraş-Severin.
Anunț pentru închirierea, prin licitaţie publică, a unui spaţiu în suprafaţă utilă totală de 17,85 mp., din imobilul situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 7, etajul II, judeţul Caraş-Severin, aflat în domeniul public al Judeţului Caraş- Severin şi în administrarea Consiliului Judeţean Caraş-Severin.
Anunț pentru închirierea, prin licitaţie publică, a unui spaţiu în suprafaţă utilă totală de 17,85 mp., din imobilul situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 7, etajul II, judeţul Caraş-Severin, aflat în domeniul public al Judeţului Caraş- Severin şi în administrarea Consiliului Judeţean Caraş-Severin.
10.02.2022
A N U N Ţ
de participare la licitațiepublică
1.Informațiigenerale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul deidentificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de email,persoana de contact: Consiliul Județean Caraș-Severin, cu CIF 3227890,Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin, telefon: 0255/228864, fax: 0255/228863,email:cjcs@cjcs.ro, persoana de contact: Alexandru Crina.
2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, înspecial descrierea și identificarea imobilului care urmează să fie închiriat: se scoate la licitație un spațiu însuprafaţă utilă totală de 17,85 mp., dinimobilul situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa1 Decembrie 1918, nr. 7, etajul II, județul Caraș-Severin, pentru destinaţia - spaţiu de birouri, aflat îndomeniul public al Județului Caraș-Severin și în administrarea ConsiliuluiJudețean Caraș-Severin.
Închirierea se face conformart.333, art.335 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cumodificările și completările ulterioare și conform Hotărârii ConsiliuluiJudețean Caraș-Severin nr.91/31.03.2021.
3.Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra înposesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentația se poateobţine de la Consiliul Judeţean Caraş-Severin.
3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrulinstituției de la care se poate obține un exemplar din documentația deatribuire: Direcția Generală FinanciarAdministrativă - Casieria Consiliului Judeţean Caraş–Severin, Piața 1 Decembrie1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin.
3.3. Costulși condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, potrivit prevederilorO.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei, se poate achita cu numerar la Casieria Consiliului Judeţean Caraş – Severin.
3.4. Datalimită pentru solicitarea clarificărilor: 23/02/2022,ora 15.00.
4.Informații privind ofertele:
4.1. Datalimita de depunerea ofertelor: 02/03/2022,ora 14.00.
4.2. Adresala care trebuie depuse ofertele: Piața 1Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin. parter, registraturaConsiliului Judeţean Caraş – Severin.
4.3. Numărulde exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere aofertelor: 03/03/2022, ora 11.30, Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918,nr.7, etaj III, sediul Direcţiei Patrimoniu a Consiliului Judeţean Caraş–Severin.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de email aleinstanței competente în soliționarea litigiilor apărute și termenele pentrusesizarea instanței: Tribunalul Caraș-Severin,cu sediul în Reșița, StradaHorea, nr. 2-4, telefon:0255/213304, email: ecris.115@just.ro.