Anunț licitație spațiu în suprafaţă utilă totală de 27.00 mp. , situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 7, etajul II, județul Caraș-Severin, pentru destinaţie - spaţiu de birouri, aflat în domeniul public al Județului Caraș-Severin și în administrarea Consiliului Județean Caraș-Severin.
Anunț licitație spațiu în suprafaţă utilă totală de 27.00 mp. , situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 7, etajul II, județul Caraș-Severin, pentru destinaţie - spaţiu de birouri, aflat în domeniul public al Județului Caraș-Severin și în administrarea Consiliului Județean Caraș-Severin.
Anunț licitație spațiu în suprafaţă utilă totală de 27.00 mp. , situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 7, etajul II, județul Caraș-Severin, pentru destinaţie - spaţiu de birouri, aflat în domeniul public al Județului Caraș-Severin și în administrarea Consiliului Județean Caraș-Severin.
19.01.2021
A N U N Ţ
1.Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de email, persoana de contact: Consiliul Județean Caraș-Severin, cu CIF 3227890, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin,telefon: 0255228864, fax: 0255/228863, email:cjcs@cjcs.ro, persoana de contact: Alexandru Crina.
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea imobilului care urmează să fie închiriat: se scoate la licitație un spațiu în suprafaţă utilă totalăde 27.00 mp. , situat administrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 7, etajul II, județul Caraș-Severin, pentru destinaţie - spaţiu de birouri, aflat în domeniul public al Județului Caraș-Severin și în administrarea Consiliului Județean Caraș-Severin.
Închirierea se face conform art. 333, art. 335 din O.U.G. nr.57/2019 și conform Hotărârii Consiliului Județean Caraș-Severin nr. 167/31.08.2020.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentațiase poate obţinede laConsiliul Judeţean Caraş-Severin.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Direcția Generală Financiar Administrativă - Casieria Consiliului Judeţean Caraş–Severin, Piața 1 Decembrie 1918, nr. 1, Reșița, județul Caraș-Severin.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, potrivit prevederilor O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei, se poate achita cu numerar la Casieria Consiliului Judeţean Caraş – Severin.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 16/02/2021, ora 15.30.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data limita de depunerea ofertelor: 22/02/2021, ora 15.00.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin. parter, registratura Consiliului Judeţean Caraş – Severin.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 24/02/2021, ora 13.00, Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr.7, etaj III, sediul Direcţiei Patrimoniu a Consiliului Judeţean Caraş–Severin.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de email ale instanței competente în soliționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Caraș-Severin, cu sediul în Reșița, Strada Horea, nr. 2-4, telefon:0255/213304, email: ecris.115@just.ro.