Anunt licitație spațiu compus din 3 încăperi (sală de mese, bucătărie, magazie) în suprafață totală de 155 mp, având destinația de bufet, amplasat la demisolul clădirii situate administrativ în municipiul Reșița, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, județul Caraș-Severin.
Anunt licitație spațiu compus din 3 încăperi (sală de mese, bucătărie, magazie) în suprafață totală de 155 mp, având destinația de bufet, amplasat la demisolul clădirii situate administrativ în municipiul Reșița, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, județul Caraș-Severin.
Anunt licitație spațiu compus din 3 încăperi (sală de mese, bucătărie, magazie) în suprafață totală de 155 mp, având destinația de bufet, amplasat la demisolul clădirii situate administrativ în municipiul Reșița, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, județul Caraș-Severin.
10.03.2020
1.Informații generale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul de identificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de email, persoana de contact: Consiliul Județean Caraș-Severin, cu CIF 3227890, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin, telefon: 0255228864, fax: 0255/228863, email:cjcs@cjcs.ro, persoana de contact: Alexandru Crina.
2. Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, în special descrierea și identificarea imobilului care urmează să fie închiriat: se scoate la licitație unspațiu compus din 3 încăperi (sală de mese, bucătărie, magazie) în suprafață totală de 155 mp, având destinația de bufet, amplasat la demisolul clădirii situate administrativ în municipiul Reșița, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, județul Caraș-Severin.
Închirierea se face conform art.333, art.335 din O.U.G. nr.57/2019 și conform Hotărârii Consiliului Județean Caraș-Severin nr.68/19.02.2020.
3. Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în caietul de sarcini.
3.1. Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra în posesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentația se poate obţine de la Consiliul Judeţean Caraş-Severin.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația de atribuire: Direcția Generală Financiar Administrativă - Caseria Consiliul Judeţean Caraş–Severin, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin.
3.3. Costul și condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, potrivit prevederilor O.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei, se poate achita cu numerar la Caseria Consiliului Judeţean Caraş – Severin.
3.4. Data limită pentru solicitarea clarificărilor: 02.04.2020, ora 16.00.
4. Informații privind ofertele:
4.1. Data limita de depunerea ofertelor: 03.04.2020, ora 12,30.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Ofertele se depun, în două plicuri sigilate, unul exterior și unul interior, la registratura Consiliului Judeţean Caraş – Severin, parter, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin.
4.3. Numărul de exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
5. Data la care se va desfășura ședința publică de deschidere a ofertelor: 06.04.2020, ora 12,00 la sediul Direcţiei Patrimoniu a Consiliului Judeţean Caraş–Severin, Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr.7, etaj III.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de email ale instanței competente în soliționarea litigiilor apărute și termenele pentru sesizarea instanței: Tribunalul Caraș-Severin, cu sediul în Reșița, Strada Horea, nr. 2-4, telefon:0255/213304, email: ecris.115@just.ro.