Anunț de participare la licitație publică din data de 27.07.2022.
06.07.2022
1.Informațiigenerale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul deidentificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de email,persoana de contact: ConsiliulJudețean Caraș-Severin, cuCIF 3227890, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin, telefon: 0255/228864, fax: 0255/228863,email:cjcs@cjcs.ro, persoana de contact: Alexandru Crina.
2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, înspecial descrierea și identificarea imobilului care urmează să fie închiriat: se scoate la licitație un spațiu, însuprafață utilă totală de 407,00 mp. situat la et. I al Pavilionului Complex Corpul 4 (A4) și Corpul5 (A5) din imobilul – fosta UM 01929 din Reșița, str. Cpt. Smaranda Ion ( fostastr. Lupacului, nr. 2) , aflat în domeniul public al Judeţului Caraş-Severin şiîn administrarea Consiliului Judeţean Caraş-Severin.
Închirierea se face conformart.333, art.335 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cumodificările și completările ulterioare și conform Hotărârii ConsiliuluiJudețean Caraș-Severin nr.145/30.06.2022.
3.Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în Instrucțiunile de licitație.
3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra înposesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentația se poate obţine contracostde la Consiliul Judeţean Caraş-Severin.
3.2. Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului dincadrul instituției de la care se poate obține un exemplar din documentația deatribuire: Direcția Generală FinanciarAdministrativă - Casieria Consiliului Judeţean Caraş–Severin, Piața 1 Decembrie1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin.
3.3. Costulși condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, potrivit prevederilorO.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei, se poate achita cu numerar la Casieria Consiliului Judeţean Caraş – Severin.
3.4. Datalimită pentru solicitarea clarificărilor: 18.07.2022,ora 1400.
4.Informații privind ofertele:
4.1. Datalimita de depunerea ofertelor: 26.07.2022,ora 1500.
4.2. Adresa la care trebuie depuse ofertele: Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin. parter, registraturaConsiliului Judeţean Caraş – Severin.
4.3. Numărulde exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere aofertelor: 27.07.2022, ora 1000, Reşiţa, Piaţa 1Decembrie 1918, nr.7, etaj III, sediul Direcţiei Patrimoniu a ConsiliuluiJudeţean Caraş–Severin.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de email aleinstanței competente în soliționarea litigiilor apărute și termenele pentrusesizarea instanței: TribunalulCaraș-Severin, cu sediul în Reșița, Strada Horea, nr. 2-4, telefon:0255/213304, email: ecris.115@just.ro.
PREŞEDINTE,
Romeo-Dan DUNCA
A N U N Ţ
de participare la licitațiepublică
1.Informațiigenerale privind autoritatea contractantă, în special denumirea, codul deidentificare fiscală, adresa, numărul de telefon, fax și/sau adresa de email,persoana de contact: ConsiliulJudețean Caraș-Severin, cuCIF 3227890, Piața 1 Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin, telefon: 0255/228864, fax: 0255/228863, email:cjcs@cjcs.ro,persoana de contact: Alexandru Crina.
2.Informații generale privind obiectul procedurii de licitație publică, înspecial descrierea și identificarea imobilului care urmează să fie închiriat: sescoate la licitație un spaţiu compus dintr-o încăpere în suprafaţă utilăde 8,70 mp., din imobilul situatadministrativ în municipiul Reşiţa, Piaţa 1 Decembrie 1918, nr. 5A, parter – Sala Polivalentă, judeţul Caraş-Severin, aflat în domeniulpublic al Judeţului Caraş-Severin şi în administrarea Consiliului JudeţeanCaraş-Severin.
Închirierea se face conformart.333, art.335 din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cumodificările și completările ulterioare și conform Hotărârii ConsiliuluiJudețean Caraș-Severin nr.146/30.06.2022.
3.Informații privind documentația de atribuire: se regăsesc în Instrucțiunile de licitație.
3.1.Modalitatea sau modalitățile prin care persoanele interesate pot intra înposesia unui exemplar al documentației de atribuire: documentația se poate obţinecontracost de la Consiliul Judeţean Caraş-Severin.
3.2.Denumirea și datele de contact ale serviciului/compartimentului din cadrulinstituției de la care se poate obține un exemplar din documentația deatribuire: Direcția Generală FinanciarAdministrativă - Casieria Consiliului Judeţean Caraş–Severin, Piața 1 Decembrie1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin.
3.3. Costulși condițiile de plată pentru obținerea acestui exemplar, potrivit prevederilorO.U.G. nr.57/2019 privind Codul administrativ: 100 lei, se poate achita cu numerar la Casieria Consiliului Judeţean Caraş – Severin.
3.4. Datalimită pentru solicitarea clarificărilor: 18.07.2022,ora 1400.
4.Informații privind ofertele:
4.1. Data limita de depunerea ofertelor: 26.07.2022, ora 1500.
4.2. Adresala care trebuie depuse ofertele: Piața 1Decembrie 1918, nr.1, Reșița, județul Caraș-Severin. parter, registraturaConsiliului Judeţean Caraş – Severin.
4.3. Numărulde exemplare în care trebuie depusă fiecare ofertă: un exemplar.
5. Data și locul la care se va desfășura ședința publică de deschidere aofertelor: 27.07.2022, ora 1200, Reşiţa, Piaţa 1Decembrie 1918, nr.7, etaj III, sediul Direcţiei Patrimoniu a ConsiliuluiJudeţean Caraş–Severin.
6. Denumirea, adresa, numărul de telefon și/sau adresa de email aleinstanței competente în soliționarea litigiilor apărute și termenele pentrusesizarea instanței: TribunalulCaraș-Severin, cu sediul în Reșița, Strada Horea, nr. 2-4, telefon:0255/213304, email:ecris.115@just.ro.